پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251368
خدمت 11 گروه فرهنگي در استان چهارمحال و بختياري/آموزش و پرورش ارتباط خوبي با مجمع خيرين دارد
تاریخ انتشار : 1401/02/12 07:17:57
نمایش : 974
افشين اميريان مدير کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري گفت: ۱۱ گروه فرهنگي در سطح مناطق محروم در حال خدمت هستند که تا کنون اقدامات قابل تقديري را انجام داده اند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ افشين اميريان مدير کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري صبح امروز در نشست خبري با اصحاب رسانه  ضمن تبريک هفته معلم اظهار کرد: در آستانه شروع هفته معلم هستيم و اين ايام را گرامي مي داريم.

وي با اشاره به اينکه شهيد مطهري شناخته نمي شود مگر اينکه کتاب هاي ايشان خوانده شود تصريح کرد: اميدواريم روزي برسد که با برنامه ريزي هاي فرهنگي بتوانيم شخصيت هاي فرهنگي را بشناسيم.

اميريان با اشاره به بيانيه گام دوم انقلاب بيان داشت: ۱۱ گروه فرهنگي در سطح مناطق محروم در حال خدمت هستند که تا کنون اقدامات قابل تقديري را انجام داده اند.

وي با تاکيد بر اينکه آموزش و پرورش ارتباط خوبي با مجمع خيرين دارند عنوان کرد: تلاش ما بر اين است که در همه شهرستان ها مجمع خيرين را تشکيل دهيم.

اميريان خاطر نشان کرد: همه تلاش ما بر اين است که عدالت آموزشي اتفاق افتد و مراکز محروم هم بتوانند از همه امکانات از جمله سالن هاي ورزشي و زمين هاي چمن بهره مند شوند.

وي تشريح کرد: تلاش شبانه روزي ما بر اين است که برنامه چهار ساله را تدوين کنيم و بتوانيم ريل حرکت را در طول اين مدت به حرکت بياندازيم.

اميريان يادآور شد: در حوزه آموزش و پرورش هرکسي وارد شد بايد زحمت بکشد و بتواند نقاط قوت را احصا کرده و به دنبال برداشتن نقاط ضعف باشد. 

وي با اشاره به اينکه بعد از دو سال درگيري با کرونا مدارس بازگشايي شد اظهار کرد: اصحاب رسانه در کنار آموزش و پرورش قرار گرفته و در راستاي آگاهي رساني براي حضور دانش آموزان به مدارس تلاش کند.

اميريان با تاکيد بر اينکه بازگشايي امروز مدارس مرهون هدايت رسانه است گفت: کرونا معلمان را به همه جامعه ثابت کرد و مردم درک کردند که يک معلم با اين تعداد دانش آموزا چه فراز و فرودهايي را به جلو برد.

وي با بيان اينکه مجازي شدن مدارس مشکلاتي از جمله بي تحرکي، چاقي ، استرس و ...  را به دنبال داشت يادآور شد: بازگشايي مدارس بايد انجام مي شد و اين بازگشايي با رعايت کامل پروتکل هاي بهداشتي است.

اميريان با بيان اينکه مهارت هاي اجتماعي در حد دو سال دچار مشکل شده است گفت: همه تلاش همکاران ما بر اين است که مهارت هاي جديد را به دانش آموزان آموزش دهند.

وي در پايان به برنامه هاي هفته معلم اشاره کرد و اظهار داشت: ۶۰ عنوان برنامه پيش بيني شده است که در سطح استان برگزار مي شود.

انتهاي پيام/۱۰۲۰ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html